Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Aachen | Augsburg | Berlin | Bonn | Bremen | Dortmund | Dresden | Düsseldorf | Erfurt | Freiburg | Hamburg | Hannover | Karlsruhe | Kassel | Kiel | Köln | Konstanz | Leipzig | Magdeburg | Mainz | Mannheim | München | Nürnberg | Passau | Regensburg | Rostock | Saarland | Stuttgart | Trier | Ulm | Wiesbaden | Würzburg | Jinde v Německu
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1] 2 3   Dolů
 
Autor Téma: Rundfunkbeitrag  (Přečteno 230677 krát)
Bigles



Karma: 1
Příspěvků: 2


« : Duben 23, 2014, 11:29:26 am »

Druhým rokem studuji a bydlím na studentské ubytovně v Mnichově. V minulých dnech jsem obdržel důraznou výzvu na zaplacení  "Rundfunkbeitrag" cca 270 EU.
Vzhledem k tomu, že platím nájem, radio ani televizi nevlastním, zdá se mi teto požadavek neoprávněný. Prosím o Vaši zkušenost.
Zdraví Libor
Zaznamenáno
zlaticko



Karma: -43
Příspěvků: 109


« Odpověď #1 : Duben 23, 2014, 11:45:33 am »

Druhým rokem studuji a bydlím na studentské ubytovně v Mnichově. V minulých dnech jsem obdržel důraznou výzvu na zaplacení  "Rundfunkbeitrag" cca 270 EU.
Vzhledem k tomu, že platím nájem, radio ani televizi nevlastním, zdá se mi teto požadavek neoprávněný. Prosím o Vaši zkušenost.
Zdraví Libor


za každou domácnost se od minulého roku musí platit pokud vím, nelze se tomu asi vyhnout. Je to pálka
Zaznamenáno
jesennavila



Karma: 5
Příspěvků: 433



« Odpověď #2 : Duben 23, 2014, 12:11:27 pm »

nebude to niečo podobne ako slovenský "zástrčkový" zákon?
že máš elektrickú zástrčku, tak sa predpokladá, že máš aj telku a rádio, tak platíš
Zaznamenáno
Diddi
Host
« Odpověď #3 : Duben 23, 2014, 12:31:51 pm »

Druhým rokem studuji a bydlím na studentské ubytovně v Mnichově. V minulých dnech jsem obdržel důraznou výzvu na zaplacení  "Rundfunkbeitrag" cca 270 EU.