Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Aachen | Augsburg | Berlin | Bonn | Bremen | Dortmund | Dresden | Düsseldorf | Erfurt | Freiburg | Hamburg | Hannover | Karlsruhe | Kassel | Kiel | Köln | Konstanz | Leipzig | Magdeburg | Mainz | Mannheim | München | Nürnberg | Passau | Regensburg | Rostock | Saarland | Stuttgart | Trier | Ulm | Wiesbaden | Würzburg | Jinde v Německu
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Pracovní uraz  (Přečteno 26692 krát)
honza3333



Karma: -24
Příspěvků: 676


« : Březen 20, 2013, 04:11:34 pm »

Pracuju jako LKW fahrer v D a dnes jsem mel dost blby uraz. Spadnul jsem z vleku pri vykladani a odnesla to ruka a koleno. Jsem vyrazeny minimalne na 4 mesice z prace a mozna i dyl, protoze mi mozna podle rentgenu hrozi i operace. V nemocnici jsem nahlasil pracovni uraz a dostal jsem neschopenku. Zamestnavateli jsem ale rekl, ze hodlam marodit doma tzn. v cesku, protoze nemam v nemecku bydliste a jako ridic funguju pres tyden v aute. To se mu nejak nelibi a rekl, ze pokud budu v cesku, tak mi nic platit nebude. Jak mam dal postupovat? Jsem pojisteny u AOK.
Zaznamenáno
MAJO1



Karma: 0
Příspěvků: 10


« Odpověď #1 : Březen 20, 2013, 08:50:17 pm »