Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Irsko | Kanada | Lucembursko | Německo | Nizozemsko | Nový Zéland | Rakousko | Řecko | Španělsko | Švédsko | Švýcarsko | USA
Aachen | Augsburg | Berlin | Bonn | Bremen | Dortmund | Dresden | Düsseldorf | Erfurt | Freiburg | Hamburg | Hannover | Karlsruhe | Kassel | Kiel | Köln | Konstanz | Leipzig | Magdeburg | Mainz | Mannheim | München | Nürnberg | Passau | Regensburg | Rostock | Saarland | Stuttgart | Trier | Ulm | Wiesbaden | Würzburg | Jinde v Německu
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Lohnsteuerkarte a poistenie  (Přečteno 25570 krát)
katka007



Karma: 0
Příspěvků: 2


« : Listopad 28, 2010, 11:20:25 pm »

ahoj som tu v mnichove nova a mam tak trochu chaos v tom ako funguju veci spojene so zamestnanim. som studentkou na LMU a popri tom mam brigadu v McDonalde. tam odo mna chcu aby som si vybavila zdravotne poistenie tu v nemecku. naozaj mi ho treba ked som ako student poistena na Slovensku a toto slovenske poistenie je platne aj tu?

takisto mam zmatok v tom ako funguje Lohnsteuerkarte ak mam viacej zamestnani. od marca by som mala pracovat okrem mekaca aj v laboratoriu. znamena to ze do marca budem v McDonalde Lohnsteuerklasse 1 a v novej praci budem Lohnsteuerklasse 6 ak tomu dobre rozumiem. co sa vsak stane ak v mekaci skoncim a budem chciet pracovat iba v laboratoriu? budem tam vedena ako Lohnsteuerklasse 6 az do konca roka alebo im mozem dat karticku z mcdonaldu a budem v novej praci znovu platit dane ako Lohnsteuerklasse 1? vracia zamestnavatel Lohnsteuerkarte a da sa ta ista karta pouzit vo viacerych zamestnaniach (ak nie su sucasne) pocas jedneho roka? dakujem za rady:)
Zaznamenáno
David
Zakladatel

*

Karma: 45
Příspěvků: 2556


:)


WWW
« Odpověď #1 : Listopad 29, 2010, 02:04:56 am »

Ahoj,